22 Aralık 2016 Perşembe

Eğitim Sistemlerinin Eleştirilmesine Üzerine Videolar

İnternette yüzlerce hatta binlerce eğitim sistemini değerlendiren video mevcut. Bazıları bun yaparken kimi ülkelerin diğerlerine göre daha iyi bir sisteme sahip olduklarından yola çıkarak eleştiri getiriyorlar. Bazı eleştiriler ise daha genele yapılanları anlatıyor.Bu eleştiriler eğitim sistemini tümden artılarını ve eksiklerini dile getirerek değerlendiriyorlar. Tüm bu değerlendirmeler içinden on tanesini sizlerle paylaşmak için aşağıda bir liste yer alıyor.

1.Okulları Dava Eden Adam 
2.Türk Eğitim Sistemi


3.Türkiye'de Üniversite Eğitimi Sıfır 


4.Türk ve Finlandiya Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırması


5. Türk Eğitim Sistemi: Yarının Büyüklerine Tutulan Ayna


 6.Türk Hamamlarında Suyun Kaldırma Kuvveti Niye Yok ?


7.Eğitim Sistemi Üzerine Eleştiri


 8.Eğitim Sistemi İle Köleleştirilen Beyinler 

 
9.Ezber Bozan Eğitim Anlayışı
  
                                  

10. Başarı İçin, Ezberleri Bozun

                                
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder